INTRODUKTION TIL PLANL�GNINGS- OG STATISTIKFORST�ELSE




Baggrund:
Medarbejderne, eller kommende medarbejdere, i kundecentre har ofte sv�rt ved at forst� grundlaget for bemandingsplanen. Mange har sv�rt ved at l�se �indholdet� i de statistikker der ligger til grund for vurderingen af centrets, gruppens og egen performance.
Medarbejderne vil meget gerne v�re konstruktive og hj�lpe virksomheden i dens str�ben efter at give kunderne en rigtig god service.
Der fokuseres p� at give medarbejderne indsigt i, og redskaber til at forst�, hvorledes de konstruktivt kan v�re med i processen og blive mere involveret i planl�gningen og ops�tning af m�l.


Introduktion til planl�gnings- og statistikforst�else: (svarer du nej til nedenst�ende sp�rgsm�l er kurset noget for dig)!

  1. Forst�r du hvordan vagtplanen bliver til, og hvilke data der ligger til grund herfor?

  2. Ved du hvilke data der ligger til grund for din coachrapport?

  3. Har du og din gruppe redskaberne til selv at kunne planl�gge jeres ferie?

  4. Ved du hvad der forventes af dig, n�r du starter i et kundecenter?


Hvem henvender kurset sig til:
Medarbejdere i kundecentre, kommende medarbejder til kundecentre og vikarer


Du l�rer:

Kurset:
1 dags kursus med fokus p� �velser og teori.
Den viden du tilegner dig p� kurset kan oms�ttes til handling i din virksomhed/kommende virksomhed. Du f�r en forst�else af, hvad der forventes af dig i et kundecenter.
Kurset er baseret p� et stort kursistengagement.


Priser
Alle priser er ekskl. moms (se 'Praktiske oplysninger')

Pris (kr.)

Internt (1 dag)

20.000

1)

4 timers ledelsesworkshop (tilk�b)

8.000

 

Eksternt kursus (pr. deltager)

3.000

2)

Licens (pr. deltager i virksomhed)

2.000

3)

  1. Max. deltagerantal 12.

  2. Max. deltagerantal 12.

  3. Virksomheden k�ber rettigheden til at bruge koncept og undervisningsmateriale og st�r selv for undervisningen internt


Powerpoint Se Introduktionskursus pr�sentation