3C+ Consulting


Ydelser


3C+ Consulting r�dgiver virksomheder omkring udvikling og optimering af call/contact centre og kundekontakt (CRM). Udvikling og optimering d�kker b�de over den forretningsm�ssige udnyttelse af de v�rkt�jer der bruges i virksomhederne s�vel som de menneskelige ressourcer og processer.


3C+ Consulting fremst�r som omkostningsgarant og innovat�r og tager del i virksomhedernes forandringsproces fra id�- til driftsfase, b�de som r�dgiver og projektleder.


3C+ Consulting arbejder p� strategisk, taktisk og operationelt niveau.



V�rdier


· �Flytte forretning�

· �Helhedsforst�else�

· �Samarbejde�

· �Respekt for den enkelte�



Erfaring


· �knap 20 �rs erfaring med optimering og effektivisering�

· �12 �rs ledelseserfaring i Telebranchen�

· �5 �rs erfaring med udvikling og implementering af CRM applikationer fra forretningssiden�